Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

söndag 21 juni 2009

Vilken underbar helg!

skön skugga under vårt stora, fina kastanje-träd
Brunn på tomten







Varit ledig fredag-lördag-söndag, startade ledigheten med mat hos mamma & Anders i torsdagkväll. Midsommarafton blev det lite fix här hemma på förmiddagen, tvättade av fasaden b.la för att sedan kunna måla (eftersom mina fönster är så gott som klara!) sen bar det iväg till sambon´s bror och hans familj, en mycket trevlig och rolig eftermiddag & kväll med god mat, gott dricka, luftgevärs-skytte (oj vad bra man var!) mycket sol, en sväng till sjön, en tur med båten m.m Helt enkelt en perfekt midsommar!





Lördagen hade jag räknat med att vi skulle va sega efter gårdagens sviter, men icke då, jag började måla taket på balkongen när vi kom hem =) sen en lugn kväll.





Idag har vi styrt hela dagen, kom precis innanför dörren här, målat & åter målat, men nu på fasaden som tur e, lite roligare och mycket lättare när man är van vid att stå och träla med de där fönstren.





Nu blir det en kväll i soffan, men man har nästan svårt att hålla sig inne nu när det är så fint, men jag är samtidigt rätt mättad på solen efter idag, stå & måla i solgasset vid husväggen gör att mitt skinn börjar skimra lätt rosa =)





Hoppas ni haft en underbar midsommarhelg alla som läser!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar