Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

söndag 7 juni 2009

Söndagkväll...



...och så var det söndag igen...vipps! tänk om helgen åtminstone kunde vara en dag längre så man hann pressa in lite mer =) Utvilad? knappast, men nöjd.

Styrt med mitt fönstermålande hela helgen i princip, däremellan styrt med diverse saker inomhus, även försökt bli kompis med min nya symaskin och vi blev faktiskt halvbra kompisar (tro det eller ej ni som känner mig sen grundskolans syslöjd)
men nu ska jag ta söndagkväll, mysa ner i soffan med en kopp thé & "söndagschokladen" *me like* har blivit lite av en dum vana med en chokladbit på söndagskvällen..hihi...och till och med min sambo har börjat hajja det så idag hade han till och med köpt choklad till mig när han var och handla =)

När kommer sommarvärmen tillbaka? Idag har det visserligen varit uppehåll hela dagen, men kallt. tycker synd om alla stackars människor som påbörjar sin semester om en vecka, nog för att man börjat räkna ner och att det skulle va skönt att vara ledig, men det är ju "bara" 5 veckor kvar nu tills vi är lediga 4 veckor(som ett barn som räknar till julafton)

Ha en skön kväll alla som läser!/Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar