Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

tisdag 30 juni 2009

8 dagar, en evighet...


Går och strosar runt här hemma & tänker att 8 arbetspass känns just nu som en evighet, det är nämligen 8 arbetspass kvar tills jag går på semester, känner mig väldigt mogen för semester NU!

Har börjat titta på vad man ska ha med sig upp till fjällen, ska dit första veckan på semestern och ha de skönt, vandra, fiska m.m Är i ärlighetens namn sambon som övertalat mig till detta, men det är säkert fantastiskt fint där på sommaren, har bara varit där på vintern förut.


Men det behövs bra kläder och skor om man ska kunna gå utan att behöva svettas ihjäl, samtidigt som man inte ska bli blöt om man behöver vada någonstans...vildmarksmänniska som man är har man ju en hel garderob full med sådana kläder menar ja =)


Får bli att åka till stadium någon kväll och köpa något bra.


Börjar äntligen se slutet på målningen av fasaden, är en del kvar men det vi tänkt hinna med före semestern är snart färdigt. Blir väldigt nöjd! Bilder kommer när det är färdigt!

Såhär bor jag, & trivs alldeles ypperligt med det!





Nu är det snart dags att göra sig iordning för att jobba kväll, som sagt...8 pass känns som en evighet...men först sätta mig i skuggan & njuta en gnutta av sommaren på landet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar