Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

onsdag 10 juni 2009

Nu vill jag ha värme!!

Vad e detta? näst intill frysgrader om nätterna så blommorna håller på att dö och regnrusk och kallt som om hösten vore här?!

Är ju inte annat än att man vill ha värme och sommar nu, framförallt för att bli lite piggare, idag är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter, vill bara lägga mig i soffan och dra något gammalt över mig. 9 timmar på jobbet kändes oändligt långt idag.

Åkte förbi några stackars nionde-klassare förut, som klätt upp sig fint och stog på ett traktorsläp...i regnet...stackars barn =) Det ska va fint väder när det är skolavslutning, det är bara så!

Tittar på bilder från Dominikanska republiken och drömmer mig bort, där var det iallafall värme...*längtar tillbaka*







Om man visste att vädret skulle bli såhär kanske man skulle beställa en resa till sommaren??



/Trött & väldigt gnällig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar