Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

torsdag 11 juni 2009

Sjung om studentens lyckliga da´r...

Idag är jag ledig och har roat mig med...gissa 3 ggr...

I eftermiddag ska vi på studentfirande, sambons systers barn slutar gymnasiet.

Pratade med min kära vän Anna förut,som jag hängt ihop med sedan barnsben, gått hela långa skol-vägen tillsammans och satt i samma bil även på studenten, kom fram till att det känns som igår fast det va 7 år sedan!! Tiden går fort minsann...Men härliga tider var det, saknar ibland den tiden, mest för att det var enkelt att träffa alla kompisar. Idag känns det som det ibland behövs ½ års planering för att få till en enkel fika, framförallt med mina allra närmsta vänner då vi spridit ut oss i landet och flera av oss arbetar knepiga tider. Men även om vi inte ses så ofta känns det som vi fortfarande är lika nära, man vet att vi finns där för varandra, närsom, även om man inte har den här "dagliga kontakten". Tycker hur som helst om er hur mycket som helst och vi får se till att bli bättre på att ses hörre ni =)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar