Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

tisdag 16 juni 2009

Tur på min lediga dag!!




Någon som vet vad det är för buske?? Många som frågar och jag kan ju inte svara dem =)


Varit ledig idag efter helgjobb, och den dagen har man lyckats pricka in rätt =) Sol sol sol!! Äntligen! Så skönt!

Gick upp klockan 07 imorse för att hinna måla så mycket som möjligt, och nu är faktiskt fönstren färdiga!!! (bara invändigt kvar) + några fönster på andra sidan huset också...*Ler* Men går man inte runt huset så finns det ju inte! =)
Så trött på att måla nu, så de får nog vänta några dagar.

Så ikväll ska jag roa mig med att bara titta på när sambon arbetar med altanbygge =)
35kvm stor upplyste han mig om att den skulle bli, låter väl bra? =)

En enda röra för fillfället =)


Nu ska det bli en promenad här på landet, strosa omkring och hälsa på kossor och hästar =)


Hoppas ni har en lika bra dag som jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar