Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

lördag 6 juni 2009

Upp-piffat i hallen!

Har renoverat våran hall större delen av våren (tog längre tid än vad man först trodde) men nu är det äntligen färdigt och idag har de kommit upp lite grejer på väggar m.m
Så skönt!














Vad tycker ni? (fler bilder finns på min sida på styleroom.se där jag heter "tezzano"

Har förövrigt roat mig med att skrapat bort överflödig färg på fönsterrutor idag(eftersom jag inte är den skickligaste målaren på denna planet).Någon som har något tips på hur man ska hålla sig till det man ska måla, tycker det är så omständigt att tejpa (dessutom fastnar ju klistret från tejpen på ruorna så man ändå behöver skrapa med rakblad) Dagens i-lands problem må hända, men ändå =)

Ikväll blir det lördagsmys hos syster, sambon ska på krogen och se fotboll så klart, jag väljer att avstå och agera chaufför istället.

Hoppas ni har en trevlig helg, som jag skrivit förut är jag väldigt nyfiken på vilka ni drygt 60 personer är, som än så länge varit inne på min sida, skriv gärna några rader =)


Kram på er!

1 kommentar: