Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

måndag 22 juni 2009

Förvirringen är total!

Efter mycket om och men hade vi äntligen bestämt oss vilken färg vi skulle måla träfasaden i, men när lite vitt kom upp på väggarna började min förvirrade hjärna tveka...IGEN!

Kanske vore det inte så dumt att måla allt i vitt ändå? Adde (man som han e och inte lika engagerad i det här med färger) hävdar bestämt att vi ska hålla oss till det vi hade bestämt, men om inte det blir det bästa, låter det väl bara korkat i mina öron? =)

Förstår om han blir tokig på sin veliga sambo, som kan flytta runt på en ljusstake ca ½ timma för att hitta "JUST DEN" platsen där den passar bäst, men sen har jag nog oxå lite mer öga för det här med färger och inredning än vad han har =) Så kanske borde de bli som jag tycker ändå *smile*
Brukar ju i ärlighetens namn faktiskt bli så, men sen har vi ju oxå fått höra från flera håll att vi börjar få det så fint här hemma *stolt*

Den som lever får se, men jag tror jag vet vart det lutar...

Ha en bra dag i sommaren mina vänner!!

1 kommentar:

  1. Hej på dig!! Klart jag måste in och kika hos dig nu när du tittat förbi hos mig!!! Jättefina bilder du har tagit!!! Härligt att hålla på och dona och fixa i ert hus! Ska bli kul att se fler bilder på styleroom ;-))). Må så gott och stor kram på dig. // Inredningsfrun

    SvaraRadera