Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

tisdag 6 april 2010

Påsk-helgen

Var ett tag sen det skrevs här så nu dags för lite uppdatering =)

Påskhelgen har gått, några lugna sköna dagar och bäst av allt att sambon varit ledig vilket innburit att jag fått lite uppassning och framförallt sällskap =)

Några dagars sol och värme blev det också vilket välkomnas mer av, drog snabbt fram solstolarna till husväggen där det var 25 grader varmt, blev några timmars halvslummer i värmen (nästan så jag till och med hann och bli lite sådär snyggt rosa-skär i ansiktet =).

Går in i v 39 idag och nu får bebis snart ta & titta ut, vi längtar ju efter dig!!

"Paddan" installerad i solstolen, gräsligt så stor & svullen man börjar bli nu

Besök av en söt påskkärring & påskgubbe, ser dock inte speciellt glada ut på kortet =)

Cup-cakes till fika när bästa Angelica & Pernilla kom på besök, nästa gång ni kommer får ni gosa bebis, jag lovar =)



Planterat lite vår-arrangemang för att fördriva tiden en dag


Ovälkommen gäst låg utanför trappen förra helgen, imponerad att jag ens vågade närma mig för att ta ett kort på tok-stållen som inte riktigt kan ha alla "flingor i paketet" när han kommer fram fast inte ens snön är helt borta?
Idag är det återigen vardag, vilket inneburit den obligatoriska vecko-handlingen på förmiddagen, ja ni hör ju hur spännande mitt liv är numera *skratt* Imorgon ska det besiktigas en bil och sen blir de att träffa Jenny med lilla bebisen ngn dag med. Försöker ha något inplanerat varje dag för att få tiden att gå, men nu räcker det med "det lilla" för man blir rätt så trött av de minsta. Har kommit på ihelgen att jag faktiskt kan lägga mig ngn timma mitt på dagen för att vila (ja maria...det är faktiskt sannt) och att det är otroligt skönt när man inte sover så bra nattetid...ska göra vad jag kan för att "hålla fast vid det" =)
Hoppas er helg varit bra!!!





3 kommentarer:

  1. Kors i taket nu har det hänt något i Olstorp :P Klart du ska slappa lite mitt på dan Tess. Igår lämnade jag själv inte sängen på hela dagen. Började diska, laga matlåda och vika tvätt klockan 23:30 :D

    PUSS

    SvaraRadera
  2. Snart dags :) Lycka till när tiden är inne!! Kram

    SvaraRadera
  3. Nu tycker jag att du säger till bebis att det är dags och hoppa ut! Vill ju lukta på bebis ju!(luktar ju såå gott)

    SvaraRadera