Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

torsdag 8 april 2010

Handikappstillstånd tack! =)

Kära mammsen har knäckt till ryggen, och eftersom hon inte klarar att trycka ner kopplingen på bilen fick jag rycka ut idag för att skjutsa henne till kiropraktorn...skrattade åt oss själva mitt i eländet, när vi segade oss fram på gatorna...den ena stel i ryggen som en pinne,halt och lytt och den andra (jag) stor som ett hus och knappt "gångbar".

Något som förvånar mig är ju att man tappar ovanligt mycket saker på backen när det känns som ett helt företag att ta sig ända diiiiiit neeeeeeer för att sedan kämpa sig äääännnnddddaaa uuuuppp igen, hej o hå! Roligt hade vi i allafall, 2 handikappade på turné minsann!

Och mamma fick arbetsförbud även imorgon så hon ska ha skjuts in till norrpan även då, klart jag ställer upp, eller ska vi boka färdtjänst med en gång? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar