Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

onsdag 28 april 2010

Idag var det tänkt en promenad och träff med malin men stackrs hon låg i migrän så vi skjöt upp det. Istället ringde mamma och "var kaffesugen"...haha...jag vet nog vad hon var mest sugen på egentligen, som vanligt hade hon med sig en liten pressent till leia, gud vad alla skämmer bort lilla prinsessan, jag har knappt köpt något åt henne än =)

Men imorgon ska vi in till Norrköping för att handla lite födelsedagspressenter åt alla möjliga så de blir nog att köpa nåt fint till henne då kan jag tänka mig =)

Nyss inkommen från promenad, Leia sover skönt i vagnen där ute, känns skönt att man nu börjar få någon slags rutin på vad hon gillar och inte gillar, får till och med några få minuter för bloggandet emellan varven när man gör henne nöjd =) Hur mysigt det än är att bara mysa och ta hand om henne så är det rätt skönt att få sitta några minuter för sig själv, helt sjukt vad allt ändrat sig på några dagar egentligen...=)

Igår var faster Pernilla med familj här och Leia fick ännu mer fina pressenter, jeansklänning, nalle m.m

BVC var även här på hembesök och vi fick skönt nog behålla henne *skratt* hon hade ökat i vikt (vilket är de största orosmomentet just nu....om hon får i sig tillräckligt med mat eller ej) men de verkar hon få, tyvärr har hon åkt på "mjölkstockning", har egentligen inget med mjölk att göra, men hennes bröstkörtlar har svullnat av alla hormoner hon får genom mig, så nu har hon en liten a-kupa mini den lilla snörpan...inget farligt men kan göra lite ont på dom, värme var tydligen enda botet så hon fick en tubgaslinda med lite fetvadd istoppat runt sig, som en liten BH, ser rätt roligt ut när hon har kläderna på sig...liten bebis med bröst =)
Hoppas det går ner snart hur som helst...

Nu ska jag ta en dusch för sen vaknar nog lilla pyret och vill ha mat!
hej hopp!

p.s har kommit igenom alla besök med familjen nu, så nu börjar jag planera för att ta emot kompisbesök nästa vecka, hör av er när det passar så ska vi försöka styra upp nåt. kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar