Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

måndag 3 maj 2010

första dagen på tu man hand me bestämd madamm...

...eftersom pappa adde börjat jobba idag. Och konstigt nog har hon visat sig från sin bestämda sida, som att trycka på en "när-pappa-inte-finns-hemma-passar-jag-på-att-vråla-knapp"
Skrik och gap från kl 06, inget har varit bra, sen iväg till BVC och skönt nog hade hon ökat i vikt som hon ska, tog en tur på finspång sen eftersom hon då somna skönt i bilbarnstolen , varför passa på att åka hem och vila medans hon sover liksom??(dum som man e, men måste nog snart tvinga mig till att göra det känner jag) nej då ska de handlas, fixas, tvättas, diskas och göras allt annat som inte hinns med när hon e vaken...

Nu börjar schemat hopa sig bland vänner-besöket, kul. Imorgon blir de besök av jennifer och malin, sen kommer troligen jenny och anna i veckan oxå, sen vet jag att jobbarkompisarna vill att jag kommer på onsdagkväll och visar upp lillsnörpa på personalfest, vi får se hur jag känner då. Nästa vecka är det dags för pernilla...och du angelica, om du läser detta är du oxå välkommen då. tror vi sa fredag fm.

Fredag är de dags för hörselkontroll också, jo tack jag får nog dagarna att gå emellan amning och blöjbyten =)

Ha de gott allesamman, nu e de dags att agera mjölkkossa igen =)

3 kommentarer:

  1. Tycker allt det snålas lite med bilder Tess :) Förhoppningsvis är jag på väg ned mot Fjongspång så man får sniffa lite på madame. Stora Kramen till er allihopa!

    SvaraRadera
  2. bara du hör av dig vännen, vi är ju för de mesta hemma, ev en tur till skärgården dock kristihimmelfärds helgen, men inte helt säkert än...fler bilder kommer framöver =)/tessan

    SvaraRadera
  3. Hej! Klart jag är inne här och kikar, och Pernilla nämnde det oxå... Jag följer jättegärna med på fredag! Hoppas den bestämda madammen har en bra dag när vi kommer, så hon tillåter lite gos :) Ses då! Kram //Angelica

    SvaraRadera