Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

söndag 23 maj 2010

en dag i soffan

vaknade inatt med sprängande värk i ena bröstet, den omtalade mjölkstockningen har tyvärr hittat hit *suck* jag som varit så kaxig att det fungerat så bra med amning och ingen mjölkstockning här inte, men icke...legat mer eller mindre däckad hela dagen med feber och allmän sjukdomskänsla + att det självklart känns som bröstet ska sprängas, adde tog leia och åkte iväg en sväng för att jag skulle kunna få sova, så istället för att amma har jag och pumpen varit bästa vänner idag...som tur är verkar de ändå vara någon lindrigare variant, har ju hört många som blir jättesjuka, och visst...pigg är jag definitivt inte men känns ändå lite bättre nu på em, tror febern gått ner...men nu ska jag lägga mig igen...hoppas ni haft en roligare dag??/Dolly parton på ena sidan åtminstone =)

1 kommentar:

  1. Aj Aj aj! Det gör så jäkla ont. Jag blev jätte sjuk och kunde knappt inte ta hand om mej själv första dan. Krya på dej!! // Ann-sofie

    SvaraRadera