Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

måndag 31 maj 2010

Fin dag!

Solen skiner äntligen, varit ute och gått promenad med Leia & Malin, sen latade vi oss ett tag på altanen, även om Leia inte tyckte att vi skulle somna skönt i vagnen inte, nej har man slutat promendera då vaknar vi direkt minsann!=) Man får inte missa nåt här inte!

Satte mig i soffan för att söva henne när Malin åkt hem, då de ringde på dörren, öppnade och jag tänkte "vad är de nu för en jobbig försäljare", kvinnan hälsade precis som om vi kände varandra (jobbiga tanke!) sen (som tur var!) presenterade hon sig att hon var en granne som bor lite längre bort (hade jag ärligt talat ingen aning om så de hade ju lätt kunnat blivit lite pinsamt om hon inte sagt det)
Hon ville gratulera till lilla tjejen som hon hört talas om, hade stickat en filt att ha i vagnen, så jättegulligt och en aning oväntat! Hade koll på när hon föddes till och med (antar att hon sett annons i tidningen) Blev en lång pratstund sen tyckte hon att jag skulle komma förbi ngn dag när jag är ute och går med vagnen...haha...så gulligt!

Nu blir det en sväng att åka ner till Apoeket och införskaffa lite solskyddsfaktor, bäst så jag inte bränner min bleka hy!

Ha en bra dag i solen gott folk, här kommer lite nya bilder på en tös som de händer mycket med nu från dag till dag, har b.l.a kommit på hur man smiliar =)...


Vaaaart e lilla Leia???


Jo under snuttefilten ligger vi!


Far & dotter sover skönt i soffan


Kusinerna (Simon har inte blivit slagen, bara ramlat från en hammock =)


Tittut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar