Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

fredag 4 juni 2010

så var det äntligen helg igen!



En glad tjej!

Leia har haft en skrikig och gnällig vecka (vet inte om det är magen,värmen, eller bara att hon vill bli buren för jämnan)vägrar sova om dagarna och blir hysterisk av att ligga själv 1 minut. men idag kom vändningen (även om de så bara är för en dag så är jag nöjd!)Varit såååå snäll! Jag har till och med kunnat sitta ute en stund i solen, och tur e de väl att man har en tjej som kallar på en snart, annars har jag ju en tendens att bränna sönder mig så här års =)

Ikväll ska vi till mamma i hennes sommarstuga och grilla, och spana in hennes nya kök.
Imorgonkväll blir de tjejkväll här i Olstorp, pappa dudde ska på fest och jag,Leia & anna ska snacka en massa strunt, grilla och ha allmänt "altanhäng" =) Kul!
Får hoppas detta underbara väder fortsätter nu!! Så skönt!

2 veckor kvar till midsommar idag, oj vad tiden går! I år blir det att fira hemma hos oss men några nära & kära, då är minsann mamma tessan värd en kall öl eller 2, som jag längtat!! =) (nej jag är inte alkohollist, tycker bara att man är värd det ändå efter 1 år utan) =)

Ha en skön helg gott folk, må solen lysa på era nosar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar