Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

onsdag 31 mars 2010

Idag ska oäktingen få en pappa! =)

Oäkting ja, va man inte det om man inte hade gifta föräldrar förr? Eller kanske om man bara hade en mamma? Jaja...strunt samma, hur som helst ska Adde idag bli pappa (iallafall på pappret)

Är ju skönt att ordna det redan innan bebbe tittar ut tänkte vi, roligare kan man ju ha sen än att besöka kommunhuset menar ja...

Larvigt förresten att det ens ska behöva intygas att han är far till barnet, bara för att vi inte är gifta, vad är det som säger att jag inte varit "på brevbäraren" bara för att jag är gift? =) Gammalmodigt och förlegat...men så e de!

Utan bil idag..IGEN! vad gjorde man förr innan bilen fanns undrar jag nu? =) Skulle inte klara mig en dag utan bil, så e de bara..men idag var det lilla bilens tur att få en ny handbroms eftersom bilprovningen slet sönder denna när jag var där på besiktning....kul kul...så den här månaden har vi nog kostat på våra små bilar 10.000:- sammanlagt.

Roat mig med att slänga upp lite påskdukar och några få påsksaker, varför måste påsken vara gul?? Passar ju inte alls in här hos mig *skratt* Eller rättare sagt, varför har jag så otroligt fula påsk-dukar? Lik förbannat slänger jag upp skiten, i brist på annat att göra liksom...men inte blev de fint, men några dagar kan de ju få ligga på. Farmors egenmålade påskägg är dock obligatoriskt och fint med för den delen...de ska jag se ut en fin plats till...=)

Ha en skön helg, ät en massa godis och gott, här går de snart inte ner så mycket mer.

förresten...Va på mödra igår, bebben e nu fixerad, laddad och redo, kan bli ett aprilskämt kanske?? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar