Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

måndag 29 mars 2010

vecka 38....

så gick man in i v 38 av 40 (förhoppningsvis 40 vill säga) idag då...det närmar sig med stormsteg. Har nyss ringt och beställt en TENS-apparat som jag kan testa lite här hemma och använda när de väl sätter fart, hör många som haft bra hjälp av det men även många som inte tycker de fungerar, ska bli kul och se vad man tycker. Men eftersom jag inte är någon hejjare på Linköping bad jag Anna hämta den åt mig, får se om jag kan hålla mig till söndag anna när du kommer till finspång med den, annars kommer jag nog till dig och hämtar den innan, vore ju lite smått retligt när man batalar hyra för den om man inte hinner få hem den innan förlossningen sätter fart =) Hur som helst...tack anna för hjälpen!!

Idag blir de lite plantering, kunde ju som sagt inte hålla mig länge denna gång heller med att köpa vårblommor, syrran och jag va inne på bomsterlandet igår en sväng...så idag ska de petas ner i krukor =)

hade förresten en svart huggorm på tomten i lördags, låg mellan snöhögarna som fortfarande inte smält bort, den ormen kan väl inte haft "alla flingor i paketet va?? ", lite tidigt att göra entré redan innan snön e borta kan jag tycka, eller rättare sagt...de behöver inte göra entré någon gång...äckliga små as e vad de e!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar