Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

tisdag 16 mars 2010

MVC + styrt en massa utan att egentligen uträttat något!

Idag var det dags för besök på mödra igen, allt såg bra ut och magen växer enl kurvan...bebis huvud har gått från att vara rörligt till ruckbart, så de närmar sig minsann (även om de egentligen inte behöver betyda så mycket)

Sen bar det iväg till affären för lite storhandling, men sen vet i tusan vad jag styrt med hela dagen(!!) tanken var att jag skulle börja städa upp på vår övervåning , ser ut som ett slagfält där efter att vi målat och gjort iordning bebis rum, men eftersom det nu är klart hade jag tänkt städa, har styrt med något hela dagen men inte f*n ser man någon skillnad där uppe...vet inte om de e jag som arbetar extremt långsamt nu mera, eller om de va en väldig röra att börja reda i...hur som har ännu inte städgrejerna hunnit fram ännu*irriterande*men jag har väl tid på mig, men fattar bara inte vad jag gjort hela dagen =)

får se om de blir fart på mig ikväll...inte så troligt dock...

/tung,trött,svullen tant i behov av furixinjektion x 3

1 kommentar:

  1. Ush har du blivit svullen :( Jag blev jätte svullen runt vecka 38 men det försvann ganska fort efter att Melker kommit. Men kul var det inte minns jag. Kände sig som en vatten ballong typ. / Ann-sofie

    SvaraRadera