Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

onsdag 29 juli 2009

status: ALTAN SNART!

Det jobbas för fullt med altanen, så skönt att se att vi snart har en ordentlig uteplats att vistas på, inte för att vi har några problem att få plats på "fotbollsplanen" till gräsmatta, men det känns ändå kul att få inreda & göra lite mysigt runt om där vi ska sitta =)

Sambon bara skrattar åt mig, i varenda affär där jag inte kan hålla mig från att köpa nåt i inredningsväg, säger jag till mitt försvar : "den blir fin sen på altanen"!
"Den där altanen kommer vi behöva bygga ut till de dubbla om du ska få plats med alla krukor,blommor,lyktor,hyllor,möbler,ljusstakar m.m.m.m.m.m" (sambons ord) =)

Kan hända att det är så, men det är ju kul att fixa fina saker!!

Börjar snart på allvar tro att det finns en shopping-jävul som kommer inom mig varje gång jag går i inredningsaffärer, men det är ju så kul att handla till huset, de e ju bara så! =)
(om ett år eller två hittar ni mig på TV3 & lyxfällan) =)

nej då, även om jag kan spendera mycket på inredning skulle jag aldrig få för mig att köpa saker jag inte har råd med, låna pengar för att köpa en TV, har man inte råd med en TV ska man ingen TV ha!

Har nog med ångest över att man behövt ta lån för att utbilda sig & köpa hus =)

Ikväll har det grillats & drukits kall öl efter en massa jobb i solen, välbehövt!

Imorgon väntar en ny dag, en ledig skön dag med en massa jobb!
Längtar till helgen då min skatt till vän som jag träffat för lite senaste tiden kommer hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar