Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

måndag 3 augusti 2009

Helgen som varit...

...altanen gjordes så gott som klar (bara staketet som saknas nu) och såklart all inredning! =)

I lördags kom en väldigt god vän till mig *äntligen*, senare på kvällen kom några till, det åt och dracks gott, spelades spel, tjoades & tjimmades långt fram på söndagmorgonen, mycket skoj!


MEN, allt har ju en baksida, tyvärr inser man att man blivit äldre, festar ju nästintill aldrig längre, för igår var man sliten,väldigt sliten, jag känner mig fortfarande inte som en hel människa...kan bero på alldeles för många Tequila under kvällen...Men det var det faktiskt värt, för vi hade väldigt skoj!


Idag har jag luffsat efter min sambo (som jag skrev tidigare känner jag mig som en levande död idag) inne på Bauhaus i Norrköping, skulle köpa spotlights till altangolvet, hittade några, jag hittade även 2 solstolar som jag tittat på länge, idag slogs det till!

Sista veckan på semestern, har inga direkta planer, mer än att mest ta det lungt, har åkt eller styrt me något tidigare veckor så nu får de bara bli att njuta & ta dagen som den kommer. Har hört det ryktas om fint väder i veckan med, kanske blir en sväng med båten i skärgården någon dag.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar