Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

måndag 24 augusti 2009

en alldeles underbar dag...

...sista dagen på min 4dagars-ledighet har varit alldeles underbar!
Mycket sol, fått mycket gjort, har ändå hunnit med lite trevligt umgänge med vännen Erika...

Förr avskydde jag hösten, kände mig bara trött och deprimerad, tyckte inte det fanns så mycket meningsfullt att göra när mörkret kom, men nu gillar jag den, sen vi köpte hus trivs jag mer med livet i stort tror jag, alltid något projekt igång (som jag visserligen kan gnälla över) men det känns ändå roligt!

Uppskattar årstiderna mer, minns i vintras, när jag bara gick omkring, tittade ut genom fönstren och njöt av den fina utsikten, snötäckta gärden runt omkring huset, lika fin är våren, och sommaren med alla gröna ängar, hästarna som frustar en bit bort i hagen, älskar verkligen att bo där jag bor helt enkelt, och blir så glad när projekt efter projekt betas av inne i huset, så det blir mer som vi vill ha det!

har blivit en thé-älskare (tack vare dig Pernilla!) sorten vi köpte i söderköping var ju bara såå god?!
Vart är det där flygplanet på väg tro... ...vad spelar det för roll, när jag har det så bra här, på min altan, med mitt thé =)
God kväll mina vänner!!!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar