Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

torsdag 13 augusti 2009

Måste ha retat gudarna...

"Jag har hört på radion idag, att vi har solsken över hela vår stad

det låter väldigt underligt, för jag har bara regn hos mig..."

Skön mjukstart på jobbet, jobba 3 dagar, ledig 2, jobba 3, ledig 1..med andra ord är jag ledig idag, så skönt så, i detta underbara regn, men jag är glad för att jag iallafall hann klippa grästmattan på förmiddagen innan regnet & åskan kom, tack så hemskt mycket kära vädergud! (För gräset va låååångt!)


..och vad är jag då för en idiot undrar ni? som tår & tar kort på en tunna med vatten mitt i spöregnet! hmm..har nog inget bra svar, en tokig foto-älskare är allt jag kan säga...=)

Passar bra att fylla upp frysen med lite muffins & kakor när det smattrar på fönsterrutorna & åskan mullrar, lite för att distrahera mig själv också =) *åskrädd* Fikasugen?


























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar