Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

fredag 10 juli 2009

Semester & äventyr i norr!!


ÄNTLIGEN!!!
Första semesterdagen och jag går bara och njuter här hemma, talas om att värme ska komma in i början av nästa vecka, vilket jag hoppas på! Men just nu känns de skönt att bara vara ledig!

Bara kunna vara, utan att egentligen bry sig om vad klockan är, vara vaken tills man är trött och sova tills man är pigg! Göra det man känner för, och bara det, inget annat...vi behöver verkligen komma bort, hemifrån, älskar mitt hem, men det har varit intensivt sista tiden med renovering & annat, har kännts som man inte gjort "sånt man bara känner för" på väldgt väldigt länge, sen är det ju kul att fixa med huset, men det blir lätt att man "kör på" & glömmer bort att göra andra saker emellan...alldeles för många dagar har vi "hoppat i" våra arbetskläder, direkt när vi kommit hem från jobbet, sen kört på hela em/kvällen, ätit, duschat, lagt oss och typ först i sängen sagt " och hur har din dag varit?" Lite överdrivet kanske, men nästintill så har det kännts...

Vi behöver komma hemifrån!

Och Inatt bär det iväg, 85mil hemfrån, i nordlig riktning, ska bli spännande att se vad jag tycker om norrland sommartid =) Sitter just nu och kollar runt lite på nätet, finns ju en hel del kul man skulle kunna göra, forsränning bland annat, men de kostar ju en del...




Ut och rida islandshäst ska vi iallafall, det ser jag fram emot eftersom det är snart 2år sedan jag satt på en häst *saknar*
Nog för mig, nu tar jag semester mina vänner!!! ha det alldeles, alldeles underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar