Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

tisdag 23 februari 2010

MVC´, fika & färgprover på schemat idag!

Ännu lite mer snö-oväder idag, tänka sig! Att det aldrig kan ta slut...

Kom i allafall iväg på morgonen till MVC, att varje gång få lyssna på bebis hjärtljud får en ju att glömma snön utanför fönstret för en liten stund *ler* Magen växer oxå enl. kurvan, även om jag oftast känner mig betydligt större =)

Sen hälsa jag på en snabbis nere på jobbet (när jag ändå va i samma hus), där verka de körigt värre, larm åt höger o vänster inom kommunens gränser, telefoner som ringde i ett, försenat morgonfika o.s.v, va rätt skönt att få sätta sig ner och prata en liten stund för att sedan resa på sig och säga hej då åt kaoset =)
Men vi får väl se hur länge jag tycker det är skönt att vara hemma, kan nog tänkas bli lite lätt rastlös om det här vädret fortsätter...men än så länge e det skönt och välbehövligt!

Nu ska jag dyka ner i högen med färgkartor, välja färg till bebis kommande rum som nu har påbörjats...alltid lika svårt när man ska välja men jag är nog rätt säker på vad det blir redan, får bara se om sambon är av samma smak, men de brukar han ju va av ngn konstig anledning....=) Eller åtminstone bli efter ett tag....=)

Ha det gott i snöyran mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar