Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

lördag 27 februari 2010

Imponerad av mig själv!

Varit i Norrköping idag, jag och sambon, han har köpt en del kläder till sig själv, skor m.m (halvårets handling för att slippa gå i affärer så ofta =) Vilket brukar kunna bli rätt så dyrt, men kanske billigare i längden i jämförelse med att springa där titt som tätt som jag, och köpa lite då och lite då , eller kanske snarare mycket då och mycket då =)

Köpte även lite bebisprylar som saknades, bädd-set till vagnen, kläder, strumpor, mössor och "dinglis" att hänga i vagnen (istället för en hel mobil).

Slog mig när vi kom hem att....jag klarade av en hel shoppingtur utan att köpa ett enda jota till mig själv, jag är djupt imponerad....och något som slog det ännu mer var att...håll er i nu...jag sydde ett istoppstäcke och kudde till vagnen när jag kom hem...kände att ett tjockt täcke inte behövs fram i april så det fick bli lite fleece-tyg till ett tunt täcke istället...ni som känner mig och mina mindre bra sy-talanger och tålamod sitter förmodligen nu och biter på era naglar och undrar...hur gick detta till? har adde behövt fly fältet, om han fortfarande ens är vid liv?!!?

kan lugna er med att det inte kom en enda svordom ur min mun, blev nöjd med täcket och kudden...och att adde är i högsta grad levande fortfarande! Tänka sig! Vart ska denna dag sluta?
Dags att åka och köpa en lott eller två...=)

1 kommentar:

  1. Ja du jag mins allt dina textilkunskaper.. hehe jag är IMPONERAD! Låter som en riktigt soft Tess så går runt där med magen i vädret :)

    SvaraRadera