Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

torsdag 18 februari 2010

Första dagarna hemma...

...så slutade man arbeta för 2 dagar sedan, konstig känsla att inte vakna till väckarklockan och ha någonstans att åka på morgonen, men samtidigt väldigt skönt med tanke på att kroppen inte riktigt vill som jag vill längre, tung och otymplig och foglossning (eller vad det nu är?) inte knappast blir mindre smärtsamt för var dag. Nattsömnen är ju inte heller den bästa, inatt fick jag väcka sambon som fick "putta på" mig i sängen för att jag skulle klara att vända mig om *skratt* sen låg jag klarvaken i 2 timmar, men tänkte då att "vilken tur att inte behöva åka och jobba imorgonbitti" (även om man just då känner sig mer frustrerad över att inte kunna sova). Men nu kan jag ju faktiskt lägga mig en stund på dagen om man behöver, sen har väl inte jag så lätt för att göra det i och för sig =)

Spenderade hur som helst dagen igår hos vännen Anna i Linköping, kul att ses då det var ett tag sen nu, en snabb vända på stan och sen blev man bjuden på väldigt god Thaimat, tack anna!
ses ju snart igen som tur e...=)

Nu ska de bakas bröd (för de gör man ju inte så ofta) bäst att passa på nu när man hinner och kan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar