Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

onsdag 20 januari 2010

Trött,trött,trött,trött,trött....


När jag nu har mått (och mår fortfarande) bra genom hela graviditeten får man väl inte klaga egentligen, samtidigt som de skulle vara bra att ha ork till att göra saker när man faktiskt kan, men inte...är så förbaskat trött så jag kan somna på stående fot närsom...förutom på nätterna då jag vaknar ca 1 gång i timmen av att de hoppar och far i magen, är då klarvaken och har svårt att somna om, när man väl somnat om vaknar man snart igen för att man måste kissa...men om 4 veckor gör de inte så mycket eftersom jag går på havandeskapspenning, men just nu är de en aning segt att jobba heltid när man känner sig såhär trött...


Fy vad jag klagar, är ju självklart jätteglad för det här och längtar efter bebis mer o mer för varje dag, men det är ingen dans på rosor att va gravid i 7e månaden...och ännu tyngre lär de ju bli, men som sagt då jobbar man åtminstone inte heltid oxå...


satt och titta lite i min kalender, insåg att om bebis kommer ungefär när den ska (eller tidigare) får vi fira valborg för första gången med bebis! =) Lite värre dock om den inte kommer när den ska för då kanske jag ligger på bb för att bli igångsatt just på valborg =)

9 kg tyngre och oändligt mycket tröttare i v 27

1 kommentar:

  1. ÅÅ vilken finis bäbismage! Känner jag igen dig i morgon?!?! Ses i morgon KRAMEN

    SvaraRadera