Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

lördag 5 september 2009

svårt att sitta still för en sån som jag...

..har äntligen fått tillbaka min röst *skönt må du tro för en pratkvarn som mig* så imorgon blir det att jobba, borde ju kanske tagit det lite lungt idag,fortfarande hängig, la mig först i soffan, men låg sedan och blängde på fönstren som hade 2 strykningar kvar för att bli färdiga...så nu, några timmar senare är de färdiga, gååår ju inte lååååta bliii! =)


Fint väder idag, eller inte strålande sol, men uppehåll och varmt, så skönt!



Mina sommarblommor såg förskräckliga ut, fick bli lite höstfint i krukorna istället, älskar att pyssla och grejja med blommor och sånt, trots att jag egentligen inte kan ett dugg =)







Nu ska jag försöka ta det lungt ieftermiddag och kväll, laga mat, se en bra film och bara ha det skönt, vad pysslar ni med en dag som denna??


















1 kommentar: