Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

söndag 20 september 2009

Har länge anat....

...att det är någon som kommer till oss om nätterna och snokar bland våra grejer ute i trädgården, flyttar omkring på saker & till och med tar saker från oss!

Har hittat skor på gräsmattan som helt säkert stått på altan, mina "dekornations-kulor" som ligger i en blomkruka ute har legat framme vid trappen, sambons badtofflor har helt försvunnit (vilket jag fick skulden för)

Men inatt när jag kom hem från kräftskivan fick jag mig en rolig stund och dessutom lite bildbevis att det inte är jag som slängt sambons tofflor =)


min nya kompis!
Herr räv var nämligen på besök, stod och väntade på mig på trappen, för att sedan springa omkring och leka som en liten hundvalp, flera varv runt på gräsmattan, varje gång jag "schasade" på honom blev det ett nytt varv, sen kom han fram till mig på trappen, väldigt nära, ½ meter ifrån. Hittade sen en elkabel som ligger på gräsmattan som han började slita i, den var ju rolig att leka med! =) Dock ingen el i den...

lek med elkabel

När jag efter 20 minuer kunde slita mig från honom och gick in, hörde jag hur han hoppade upp på våran altan och sprang omkring därute...ska bli spännande och se om han dyker upp ikväll igen- vårt nya lilla husdjur =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar