Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

onsdag 16 december 2009

några extra kilon krig jul...

...blir det för min del, hur mycket jag än håller igen med julmat och julgodis - ett gott tecken att den lilla efterlängtade krabaten inom mig växer precis som h*n ska =)


ultraljud v 13

mage v 13

mage v 16

ultraljud v 19
mage v 21
ännu större e jag ju nu då jag är i v 24, snart 25, tiden går minsann fort på ett sätt, samtidigt som de känns som tiden kryper fram när man tänker på att det är bra många veckor kvar tills vi får träffa undret i magen.
Imorgon är sista dagen före 5 dagars ledighet, har unnat mig lite semester före jul, jobbar julafton dock, men ska bli skönt att få vila lite då det är mycket på jobb, extrapass p.ga att hela befolkningen ska vaccinera sig osv..
Ta hand om er mina vänner!















1 kommentar: