Dröm om morgondagen

Minns gårdagen

Lev idag

lördag 3 oktober 2009

Mys i höstrusket!

Länge sen jag skrev här, har jobbat mycket och helt enkelt haft annat för mig än att blogga. Förra helgen tillbringade jag på hotell med mina kära barndomsvänner, några av de närmsta vänner man faktiskt har, så länge sen vi fick till en helg där alla kunde ses, bara suttit och snackat skit på div restauranger, cafféer och hade det mys!

På några veckor har det verkligen blivit höst på riktigt, i skrivande stund regnar det och blåser för fullt ute och det pratas till och med om storm och snö neråt i landet inatt (?!!?)
Jag längtar visserligen efter snö,vinter,advent och jul men kanske inte redan i början av oktober.







Jobbar nu ihelgen, har dock en ledig lördagkväll framför mig, sambon står i köket och lagar mat, jag har myst ner i mina myskläder, tänt ljus och planerar för en kväll i soffan med film och popcorn, får se om man kan hålla sig vaken =)
Ha det gott i höstrusket ni som läser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar